Organisatie

Voor een juiste gang van zaken binnen de vereniging heeft elk lid zijn of haar eigen verantwoordelijkheid. Bestuursleden worden geacht zaken te initiŰren, te co÷rdineren en eventueel te corrigeren. Elk bestuurslid kan een aanspreekpunt zijn voor ieder lid van de vereniging voor zowel bestaande als nieuwe activiteiten, de co÷rdinatie daarvan en natuurlijk voor zaken die mogelijk verbeterd kunnen worden.

Naast het Bestuur zijn er commissies voor diverse activiteiten en zaken die zorg en aandacht behoeven. De trekkers van de vaste commissies zijn de commissarissen; een overzicht is gegeven op de bestuurspagina. Elk lid van het Bestuur houdt nauw contact met een of meer commissarissen om zo te zorgen dat hun stem ook in het Bestuur gehoord wordt. Daarnaast kan een commissaris natuurlijk elke bestuurslid aanspreken waar dat opportuun is. Zo regel je financiŰle zaken natuurlijk direct met de penningmeester. Een commissaris kan ook een punt agenderen voor de maandelijkse bestuursvergadering en daarbij aanwezig zijn. Sowieso zijn commissarissen altijd welkom op de bestuursvergaderingen

Naast bestuursleden en commissarissen zijn er nog heel veel andere leden die veel werk voor de vereniging verzetten. 

De vereniging heeft geen personeel in dienst (b.v. bootsman, barkeeper). Ieder lid wordt geacht zijn of haar bijdrage te leveren aan het onderhoud van vloot, gebouw, sociŰteit of tuin. Het werk wordt geco÷rdineerd door de klusco÷rdinatoren. Inschrijven voor een klus kun je doen via vereniging/klusdienst of door contact op te nemen met de hieronder genoemde kluscoordinatoren. Email en telefoonnummer zijn eenvoudig te vinden via het menu vereniging/leden_admin.

  • Maandagochtend klusploeg: Cees Gillon
  • Woensdagavond bootonderhoud: Cees Korstanje
  • Tuinonderhoud: Rob Meijer
  • Bardienst: Patrick Overdijk
  • Instructie: Margreet Hoekstra
  • Coaching: Wilma van Leeuwen
  • Jeugdinstructie: Yvonne Boere
  • Ledenwerving: Marjolein Ippel
  • Midweekroeien: Arie de Jong
  • Groene Hart marathon: Hans Runhaar
  • Pinkstertocht: Hans Runhaar
  • Schoolroeien: Cees de Heij
  • Afroeicommissie: Matthijs van der Doef
  • Evenementencommissie: Annemieke Toersen